Friday, July 22, 2011

KELUARGA TEOH BENG HOCK TIDAK MENERIMA KEPUTUSAN SURUHANAJAYA DI RAJA



Walaupun perrmintaan keluarga Teoh Beng Hock yang meminta Perdana Menteri menubuhkan Suruhanjaya Di Raja bagi menyiasat kematian Teoh Beng Hock dalam mendapatkan perbicaraan yang adil, namun semuanya tidak juga membuatkan keluarga Teoh Beng Hock berpuas hati.

Isteri Teoh Beng Hock, Soh Cher Wei menganggap keputusan Suruhanjaya Di Raja telah memberikan harapan palsu kepadanya selama beberapa bulan ini bagi mendapatkan jawapan bahawa Teoh Beng Hock mati dibunuh.

"Terima kasih kepada Suruhanajaya Di Raja kerana membiarkan saya dibuai mimpi untuk selama beberapa bulan. Sekarang selepas ditampar (dikejutkan), sekarang masa untuk bangkit,” katanya dalam SMS kepada media”.


Selain Soh Cher Wei, ibu Teoh Beng Hock, Teng Huw Hoi juga menolak hasil siasatan dan keputusan Suruhanjaya Diraja Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock, bahawa kematian anaknya berpunca daripada bunuh diri.

Teng Huw Hoi tetap menyatakan bahawa Teoh tidak membunuh diri atas alasan anaknya itu seorang yang baik.

"Saya seorang ibu, saya tidak boleh terima anak saya mati bunuh diri," katanya.

Itulah perangai keluarga Teoh Beng Hock yang tidak habis-habis menggunakan kematian Teoh Beng Hock untuk meraih publisiti. Sebaliknya keluarga ini langsung tidak mengucapkan terima kasih kepada kerajaan khususnya Perdana Menteri dalam menubuhkan Suruhanjaya Di Raja yang membabitkan wang rakyat bernilai jutaan ringgit.

11 komen:

  1. Diorg nak tunggu apa lagi. Saman je lah kerajaan Malaysia kalau diorg pasti TBH dibunuh. Saya pun menyirap darah sampai ke otak dgn mainan diorg ni.....

    ReplyDelete
  2. mampus lu la nak terima ke tak?jgn bagi org susah ma..itu result sudah dapat ma(bunuh diri) Nanti malam lu angkat itu colok pigi dia punya jerat kasi bangun dia punya hantu lu tanya direct la..olang bunuh or lu bunuh diri? itu macam kompom u puas hati..mahu cara doa..lu jumpa tok guru sesat Ajeet la..dia boleh tengok itu air dalam mangkok hayun apa celita lu mahu.Talak puas hati lagi, lu pigi balik itu building..lu kasi terjun sekali la.sudah mati nanti boleh lah lu sembang2 tanya sama dia la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau keluarga dibunuh hang terima tak....kamu pun mesti sama nak siasat kan result itu semua tipu punya ada bunuh org pun ckp tak bunuh

      Delete
  3. tak payah dilayan cina kafir.buang duit rakyat je,kabarnye pompuan cina mamposni seorang guru,kakitangan kerajaan tu,kalau macam macan kasi berhenti,perangai pon tak elok lom daftar kawin dah bunting,kalau guru melayu dah kene tindakan tatatertip,kapir tak halke,anak murid tengok boleh jadi contoh tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap ia berlaku di atas awak juga

      Delete
  4. Memangt dasar komunis x sedor diri,,,pendatang x sedor diuntung...lain kali jgn dilayan puak2 komunis nie...bg x bg pun depa tetap kata x betul gak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komunis kepala hotak hang. ...org sewel kalau tak ada cina hang blh pi makan rumput di kampung degil mcm lembu pandailah hang. ...semua komunis yg kamu maksudkan ada bayar cukai kalau lah semua cina tak payah bayar mkn tahi lembu kamu. ...bendul

      Delete
  5. aiyaa...lu punya TBH sudah sendili telejun lagi mau kata gomen punya pasal apa hal..? Itu macam lu sendili pegi tanya itu TBH punya hantu laa...apasat kasi telejun? Jgn kasi susah gomen laa...lu kasi tanya lu punya dewa2 dap laa...apa pasal kasi susah hati TBH sampai dia mau telejun mangunan...hidup kasi susah olang..sikalang sula mati pon mau kasi susah olang...aiyaaa..manyak cibai la lu olang...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap keluarga u pun sama. ...hidup kasi susah org mati pun mau bg susah org

      Delete
  6. Hai dah kahwin pulak k dengan hantu TBH? awat tak tanya TBH bunuh diri kaa masa kahwin tu? GURU TAK BERMORAL ni jangan dilayan dah lah bunting sebelum kahwin. SEBENARNYA dia sediih tak boleh terima kenyataan TBH sanggupbunuh diri tinggalkan dia dan anak .MARUAH DIRI DAH TAK DA.ELOK MAMPUS SKALI SATU KELUARGA.HIDUP PUN MENYUSAHKAN ORANG.

    ReplyDelete
  7. Jahanam....hati u ada ingat tuhan ke. ....isk isk iskk
    Kalau lah terjadi pd awk mcm mana

    ReplyDelete

 

Copyright © POLITIK SEMASA SARAWAK Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger