Sunday, January 15, 2012

SISWA USM, JANARTANA V CHANDRA ANCAM MAHU BUNUH PM



"najib is coming to our campus.....Lets bomb his helicopter."

Itulah ungkapan kata-kata siswa bernama Janartana V Chandra di dalam facebook miliknya. Beliau merupakan pelajar Universiti Sains Malaysia dalam jurusan civil engineering.

Tulisan siswa itu disifatkan sangat berat dan wajar disiasat polis. Ancaman sebegini perlu diberikan perhatian memandangkan keselamatan PM perlu diutamakan.

Jika perkara benar berlaku, sewajarnya pihak USM perlu mengambil tindakan terhadap pelajar ini yang disifatkan sebagai kurang ajar.

7 komen:

  1. Dia ingat ni macam kat negara asal tok nenek moyang dia yang BUNUH INDRA GANHI dan BOM RAJIV GANDHI... It makes me wonder whether this species has that kind of DNA in their gene... A Pariah will always be Pariah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yes. Juz like your bangsa tongkat 153

      Delete
  2. Apa kata kalau ada Anak Melayu Jati yang menyahut seruan budak keling ni.

    Kita BOM Kit Siang, Karpal Singh, Anwar, Ambiga, Guang Eng, Mat Sabu termasuk Hero Tamil Rajanikand

    Boleh buat macam tu?

    Jangan kerana mulut badan yang binasa.

    Tariklah balik AUKU. Kot dalam kampus depa buat BOM.

    ReplyDelete
  3. anak keling haram jadiah pariah hantar balik ke negara asalnya

    ReplyDelete
  4. bukan budak india nie je yg kurang ajar...
    Dia nie cume bergurau...
    Yang aku marah skali budak melayu kite sendiri KAMAL ADLI.. budak upsi...
    Lagi kurang ajar...
    aku lagi geram budak melayu kite sendiri yang x sedar diri.. x tau ke dari lahir sampai ke sekolah rendah... sekolah menengah...
    mane dia pergi sekolah... sampai ke U pun UPSI... bukan kerajaan ke semuanye...
    zzzzzzzzzzzzzzz...

    ReplyDelete
  5. Ops.. silap.. ADAM ADLI..

    ReplyDelete
  6. dia orang malaysia, negara asalnya adalah malaysia. apanya balik ke negara asalnya. Orang dah mengaku salah, biarlah PDRM untuk siasatan selanjutnya.

    ReplyDelete

 

Copyright © POLITIK SEMASA SARAWAK Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger