Monday, September 10, 2012

ABBY ABADI JUAL ‘BODY’ BERSAMA PAS?



Semenjak tidak lagi menjadi artis dan berdakwah bersama PAS di atas pentas ceramah politik, Abby Abadi yang merupakan ibu tunggal dikatakan sanggup menjual ‘body’ atau tubuh badan.

Diibarat setahun jagung, Abby yang merupakan ahli PAS seumur hidup selepas kegagalan rumahtangganya bersama Norman Hakim dan percintaannya bersama jejaka muda kini lebih banyak mengkritik orang disekelilingnya termasuklah mereka yang arif dan pakar dalam bidang agama.

Selepas isunya mempertikaikan kenyataan Bekas Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin, mengenai hukum hudud, Abby kembali memanaskan 'alam maya' apabila membuat pengakuan ada individu menuduhnya menjual badan dan muka semata-mata untuk parti.

Abby menerusi Twitternya bagaimanapun pantas mempertahankan dirinya; "Saya tidak pernah terlintas untuk berbuat sedemikian. Fitnah bertebaran, dosa berpanjangan.

1 komen:

  1. Kak Wan: Abang, sebenarnya Jah dah tengok pun video seks tu ...


    Anwar: Sumpah Jah, Abang tak buat pun ....


    Kak Wan: tapi Jah pelik - kenapa bila dengan amoi pelacur cun tu Abang punya 9 inci ...
    tapi dengan Jah ... 2 inci pun susah !

    celako kau .... !!!


    Anwar: OK lah Jah, memang Abang buat pun ....
    TAPI ! mana Jah belajar cakap mencarut CELAKO depan Abang?


    Kak Wan: ... dengan NikAjis tu lah !


    Anwar: OK lah Jah ...
    sebenarnya Abang pun nak jumpa NikAjis ni ...
    nak mintak ampun ...

    sebab NikAjis itu kan boleh ampunkan semua dosa2
    dah lah tu ... NikAjis akan beri syurga pulak ! [syorga PAS lah bro ...]



    PAS + PKR + DAP = celakoooooo !!!!

    ReplyDelete

 

Copyright © POLITIK SEMASA SARAWAK Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger