Tuesday, March 19, 2013

PAPA GOMO MINTA MAAF KEPADA ANWAR IBRAHIM!



Seperti mana dalam twitter @anwaribrahim menyatakan bahawa beliau akan memfailkan saman sebanyak RM100 juta terhadap blogger Papagomo (blogger yang paling ditakuti pro-pembangkang dan juga pro-kerajaan) atas dakwaan menyiarkan beberapa keping gambar aksi-aksi panas terbaru Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim.

@anwaribrahim “Saya telah arah pasukan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas blogger pemfitnah yang mempunyai kaitan rapat dengan UMNO,” kata Anwar Ibrahim di twitter hari ini."

@anwaribrahim In the letter of demand sent today, Dato’ Seri Anwar’s solicitors have demanded that the blogger Papa Gomo withdraw his malicious allegations, apologize within 48 hours from today, and pay damages in the sum of RM 100 million."

Petikan permohonan maaf daripada Papa Gomo:

Salam sejahtera kepada Datuk Seri Anwar bin Ibrahim, Ketua Umum Pakatan Pembangkang. Saya dengan ini memohon maaf di atas ketelanjuran saya yang menyebarkan gambar-gambar berbentuk separa lucah kepada rakyat. Saya benar benar memohon maaf di atas kebiadapan saya ini yang mencerca Datuk Seri dan melabelkan Datuk Seri sebagai pengamal Homoseksual.

Dengan permohonaan maaf ini saya berharap agar Datuk Seri dapat balik menarik saman RM100 juta yang difailkan ke atas saya kerana saya orang susah, tidak ada duit sebanyak itu untuk membayar saman Datuk Seri. Lagipun saya terpaksa menanggung 5 orang adik beradik saya yang masih lagi bersekolah manakala ibu saya tidak sihat dan bapa saya pula tidak berkerja.

Apa sekalipun Datuk Seri, saya juga dengan ini memberikan amaran buat Datuk Seri untuk menarik balik saman tersebut dalam masa 48 Jam kerana jika Datuk Seri tidak menarik balik saman tersebut serta membuat permohonan maaf kepada saya maka saya dengan ini tidak akan teragak-agak untuk mendedahkan lebih banyak paparan video Homoseksual Datuk Seri untuk tatapan rakyat.

Menurut Papa Gomo lagi, paparan gambar-gambar yang memperlihat aksi panas Anwar adalah sebahagian daripada aktiviti mingguan Datuk Seri dalam menjalankan kerja Homoseksual membelasah jubor lelaki terutamanya anak muda.

Pada 6 Februari 2013 bertempat di lokasi di Hotel Hilton KL Central pada jam 1.00 pagi rakaman aksi Datuk Seri telah membelasah Jubor Mahasiswa dari Sabah yang mana videonya juga berada di tangan saya (Papa Gomo). Saya merasakan bahawa Datuk Seri tahu apa yang akan berlaku jika video tersebut tersebar kerana rakyat perlukan bukti nyata dalam pekara ini.


Di sebalik saman yang dikemukakan Anwar Ibrahim ke atas blogger Papa Gomo timbul persoalan mengapa Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak menyaman saya (Papa Gomo) dan Dato Eskay sejak pendedahan Video Seks Datuk Seri dan China Doll tersebar.

Papa Gomo juga tertanya mengapa dalam isu video seks China Doll, Anwar Ibrahim tidak menfailkan saman ke atas Dato Eskay yang terang-terang bersumpah serta menyatakan bahawa Datuk Seri merupakan lelaki di dalam video tersebut yang membalun pelacur China itu?

Akhir sekali saya nak menyatakan bahawa saya memohon maaf kepada Datuk Seri kerana saya tidak ada pilihan lain selain daripada terus mendedahkan kegiatan tak bermoral Datuk Seri agar rakyat mengetahui kebenarannya. Rakyat tidak mahu pemimpin jijik seperti mana manusia bernama Anwar bin Ibrahim.

Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatah lagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung. Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga suami Nurul tahu kegiatan Datuk Seri dan saya rasa Datuk Seri pasti terkejut jika saya nyatakan bahawa menantu Datuk Seri yang akan membawa Datuk Seri keluar setiap malam bagi mencari Jubor untuk dikoyakkan.

Pendedahan mengenai moral Datuk Seri saya lakukan demi rakyat Malaysia. Seharusnya Datuk Seri berundur dari pentas politik dengan kadar segera demi menjaga maruah keluarga Datuk Seri terutama Wan Azizah yang sudah begitu lama menahan azab dengan kegiatan tak bermoral Datu Seri.

Sumber: Blog Papa Gomo

0 komen:

Post a Comment

 

Copyright © POLITIK SEMASA SARAWAK Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger