Wednesday, March 13, 2013

RAFIZI SALAHKAN POLIS DALAM INSIDEN IBU PEJABAT PKR DIBALING TELUR



Insiden baling telur oleh sekumpulan NGO’s di Ibu Pejabat PKR di Tropicana semasa sidang media Azlan Mohd Lazim menyertai PKR telah membuatkan Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli menunding jari dan menuduh ini semua angkara UMNO.

Lebih mengejutkan lagi, Rafizi secara terang mengutuk polis yang tidak menjalankan tugas dalam menghalang perbuatan membaling telur.

Menurut Rafizi, mendakwa tidak ada seorang anggota polis campur tangan untuk menghentikan tindakan ganas dilakukan kumpulan itu, walaupun balai polis berdekatan dengan ibu pejabat PKR.

“Sangatlah memalukan apabila balai polis Tropicana hanyalah terletak dua pintu dari ibu pejabat PKR dan anggota polis hanya berpeluk tubuh sahaja.

Semalam, kira-kira 50 orang lelaki didakwa ahli sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mengadakan demonstrasi dihadapan ibu pejabat PKR, dan bertindak liar dengan membaling 200 biji telur, kon lalulintas dan kayu.

Bukan setakat membaling lebih 200 biji telur, kumpulkan itu dikatakan telah mengugut untuk membakar bangunan dan tindakan itu merupakan ancaman jenayah yang tidak boleh dipandang ringan.

8 komen:

  1. Fizi oh Fizi....can i FUCK YOU TONIGHT?my password..MOKTHAR....

    ReplyDelete
  2. PATUTNYA F18/HORNET HENTAM DENGAN MISSILE PADA PEJABAT PENGKHIANAT2 NEGARA NI....

    ReplyDelete
  3. fizi..fizi..dengan 'anjing kerajaan' jugak ko mengadu ye..tak malu ke?

    ReplyDelete
  4. panggil LGE la..polis tu kan anjing

    ReplyDelete
  5. Padan muka kau..tau pun kau nk cari polis..kalau aku jadi polis pun,aku akan buat tak tau kalau pejabat kau kena bakar..polis kau kutuk kaw2..pastu skrg nk mntk bantuan polis..fuckatan!!!

    ReplyDelete
  6. Aik..baru sekarang nak harapkan polis...kenapa tak harapkan unit amal Pas jer jaga keselamatan korang....

    ReplyDelete
  7. Engkau ingat polis nak jaga telor engkau je ke...entah-eatah tak ada telor.

    ReplyDelete
  8. polis jgn layan puak ni u all da di Anjingkan sejak era paklah..Jgn lupa buat baik mcm mana pun meka tak akan hargai PDRM dan KIni ATM. Meka ni kaki U turn..main belakang.. Hati hati ckp depan meka, Sepatut Baling Dgn Taik aja..Itu yang layak palaing layak ..

    ReplyDelete

 

Copyright © POLITIK SEMASA SARAWAK Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger